Beste leden,
Enige tijd geleden hebben wij vanuit het bestuur geprobeerd om een werkgroep rondom gedrag op te zetten binnen onze vereniging. Helaas hebben we hierop te weinig respons gekregen en is deze werkgroep niet van de grond gekomen.
We zijn binnen het bestuur wel van mening dat het goed is om een set gedragsregels op te stellen waar we ons met elkaar aan gaan houden (en waar nodig elkaar attent op blijven maken). Daarom hebben we een 11-tal regels opgesteld en willen hierover graag nog de mening van onze leden horen. Hierbij dan ook de oproep om onderstaande regels eens door te nemen, te beoordelen en indien er aanvullingen of wijzigingsvoorstellen zijn deze met ons te delen. Over twee weken zullen we de binnengekomen feedback beoordelen en eventueel verwerken. Vervolgens zullen de gedragsregels op ons sportpark ‘de Akkers’ verder worden gecommuniceerd.
Onderstaand de regels:
Reacties kunnen worden gemaild naar onze secretaris.
Namens het bestuur dank voor jullie aandacht en reacties!