Samenvatting: Heerenveense Boys G1 – Sneek Wit Zwart G2
Zaterdag 29 maart hadden we weer een thuiswedstrijd. We speelden tegen Sneek Wit Zwart G2 en beide partijen hebben er veel zin in.
In de eerste helft werd er na een paar minuten gescoord door Arnout, we staan voor met 1-0. Er werd mooi overgespeeld en beide partijen creëren kansen. Het is een leuke gelijkwaardige wedstrijd om te zien. Het tweede doelpunt werd gemaakt door de tegenpartij waardoor we met 1-1 de rust in gingen.
In de tweede helft scoorden de tegenstanders 6x waardoor we heel erg achter kwamen te staan. Maar we strijden door en uiteindelijk komt er nog een goal gemaakt door Mats, fantastisch. Het was een leuke sportieve wedstrijd maar helaas werd de eindstand toch 2-7 in ons nadeel. Maar we hebben leuk gevoetbald.
Gescoord: Arnout 1x en Mats 1x